Karel Garcia

Člověk jako vy, žijící v ukvapené době všedních záhad. Narozen v Latinské Americe českým rodičům, dívám se na svět přes okraj máty a slunce (pokud v Čechách svítí).
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1879x

Karel Garcia

Trochu jiná zpráva

Pochybuji, že v sobotu 10. listopadu roku tohoto, byly televizní obrazovky slepé a hluché; kdo nemohl nebo nechtěl jít do pražských ulic, seděl u nich, aby mu nic neušlo. Výročí křišťálové noci. Páni! V akci budou náckové, anarchisti, policajti, čekají se bitky, násilí, horor, toho máme v televizi málo, tak teď ještě něco z domácí dílny! A dočkali se: srážky obou extremistů, zkrvavená tvář robustního mladíka, další raněný, na hlouček extremistů se řítí těžkooděnci, střety na Náměstí Republiky, v Pařížské, ve Vysočanech... Já ale z toho všeho neviděla nic.

25.7.2010 v 20:31 | Karma: 9,26 | Přečteno: 791x | Ostatní

Karel Garcia

Ariadnina nit

/ Za tento příspěvek mi, prosím, karmu nedávejte. Nepsal jsem ho já. Psala ho babička a já si sem budu postupně zanášet její vzpomínky. Pro sebe a možná pro vás. /

2.10.2009 v 11:10 | Karma: 11,84 | Přečteno: 1377x | Diskuse| Ostatní