Karel Garcia

Člověk jako vy, žijící v ukvapené době všedních záhad. Narozen v Latinské Americe českým rodičům, dívám se na svět přes okraj máty a slunce (pokud v Čechách svítí).
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1879x

Karel Garcia

Muži u porodu? A k čemu je to dobré?

Jestli má být muž u porodu? To poznáte až po prožitku samém. Obecně totiž nelze říct, jestli ano nebo ne. Záleží hlavně na ženě a na našem vztahu k ní. Když mě žena poprosila, abych ji během porodu doprovázel, uklouzlo mi hloupé: “Já?“. A zachvátila mě panika. O překot jsem začal drmolit tisíce důvodů, proč bych tam vůbec neměl být. Její smutné oči mě ale donutili celou věc přehodnotit a tak jsem začal hledat důvody, proč bych tam naopak být měl. A dneska? Nelituju. I když, drahé dámy, muži by u porodu opravdu být neměli.

20.10.2011 v 10:11 | Karma: 43,67 | Přečteno: 7346x | Ostatní